REGULAMIN STUDIA
DLA KLIENTÓW ZAMAWIAJĄCYCH TATUAŻ
Warunki współpracy:
- Tatuaże wykonuję wyłącznie osobom pełnoletnim.
- Nie wykonuję tatuaży osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków lub środków odurzających.
- Tatuaż wykonuję wyłącznie po uzupełnieniu przez klienta formularza oraz zgody na wykonanie tatuażu.
- Sesja tatuowania jednorazowo trwa do 5 godzin (wraz z przerwami i przygotowaniami).
- Klient otrzymuje informację na temat gojenia i pielęgnacji tatuażu w postaci pisemnej instrukcji.
Warunki rezerwacji:
- Na sesję klient może umówić się osobiście lub internetowo.
- Termin rezerwuję po przyjęciu zadatku w wysokości od 200 zł. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Zadatek można wpłacić przelewem.
- Klient ma prawo do zmiany terminu sesji tylko raz, najpóźniej 3 dni przed sesją, z uwzględnieniem dostępnych terminów.
- W przypadku nieobecności klienta w umówionym terminie lub powiadomienie o nieobecności w czasie krótszym niż 3 dni przed umówioną sesją, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- W szczególnych sytuacjach zastrzegam sobie prawo do odwołania umówionej sesji i zaproponowania innego terminu.
Warunki realizacji projektu:
- Tatuaże wykonuję na podstawie wzorów autorskich. Aktualnie dostępne wzory publikuję na profilach społecznościowych studia.
- Nie wykonuję kopii prac innych artystów.
- Projekt tatuażu, opracowany na zamówienie, wysyłam klientowi najpóźniej 1 dzień przed umówionym terminem sesji do godziny 15:00.
- Ewentualne poprawki lub korekty do wzoru wykonywane są w obecności klienta przed rozpoczęciem sesji.
- Wykonany w studio projekt jest pracą autorską i stanowi własność jego twórcy, w związku z tym nie może być wykorzystywany bez pisemnej zgody autora.
Warunki realizacji tatuażu:
- Sesja tatuażu trwa jednorazowo do 5 godzin. Podczas sesji przewidziane są 2 przerwy ok. 15 minutowe.
- Istnieje możliwość zastosowania znieczulenia zewnętrznego. Zastosowanie znieczulenia należy skonsultować z lekarzem. Znieczulenie zewnętrzne dostarcza klient. Obowiązuje zakaz używania leków lub środków odurzających innych niż z przepisu lekarza, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonany tatuaż może nieznacznie odbiegać od ostatecznego projektu. Różnice mogą wynikać z indywidualnych reakcji i predyspozycji skóry oraz z ręcznego charakteru pracy.
- Klient ma obowiązek rozliczyć się za zrealizowany tatuaż przed zakończeniem sesji.
- Przerwanie sesji spowoduje zmianę wyceny tatuażu oraz ewentualną zmianę ustaleń, które dotyczą kolejnych zaplanowanych sesji.
- Poprawki tatuażu wynikające z konieczności dopracowania wzoru są wykonywane do 3 miesięcy od zabiegu. Koszt poprawek wynosi od 100 zł. Poprawki wynikające z niewłaściwego dbania o tatuaż są wyceniane indywidualnie.
WPŁATA ZADATKU JEST RÓWNOZNACZNA Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU STUDIA.
regulamin został zaktualizowany dnia 4.09.2025
Zapoznaj się również z naszą polityką prywatności.