REGULAMIN STUDIA
DLA KLIENTÓW ZAMAWIAJĄCYCH TATUAŻ
Warunki współpracy:
- Tatuaże wykonujemy wyłącznie osobom pełnoletnim.
- Nie wykonujemy tatuaży osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków lub środków odurzających.
- W trakcie tatuowania obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu/środków odurzających oraz palenie tytoniu.
- Tatuaż wykonujemy wyłącznie po uzupełnieniu przez klienta formularza oraz zgody na wykonanie tatuażu. Formularz oraz zgodę klient otrzymuje bezpośrednio przed zabiegiem.
- Zapewniamy sterylność oraz profesjonalne akcesoria wysokiej jakości.
- Sesja tatuowania jednorazowo trwa od 3 do 4 godzin (wraz z przerwami i przygotowaniami).
- Klient otrzymuje informację na temat gojenia i pielęgnacji tatuażu w postaci pisemnej instrukcji.
Warunki rezerwacji:
- Na sesję klient może umówić się osobiście lub internetowo.
- Podczas rezerwacji klient otrzymuje orientacyjną wycenę tatuażu wraz z przewidywaną ilością sesji.
- Tatuaż wyceniamy na podstawie projektu oraz jego powierzchni.
- Termin rezerwujemy po przyjęciu zadatku w wysokości od 200 zł. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Zadatek można wpłacić osobiście lub przelewem.
- Przy płatności zadatku gotówką klient otrzymuje potwierdzenie wpłaty.
- Klient ma prawo do zmiany terminu sesji tylko raz, najpóźniej 7 dni przed sesją, z uwzględnieniem dostępnych terminów.
- W przypadku nieobecności klienta w umówionym terminie lub powiadomienie o nieobecności w czasie krótszym niż 7 dni przed umówioną sesją, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- W szczególnych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odwołania umówionej sesji i zaproponowania innego terminu.
Warunki realizacji projektu:
- Do każdego zamówionego tatuażu wykonywany jest jeden projekt w różnych rozmiarach.
- Projekty tatuażu wykonywane są na podstawie wyraźnych oczekiwań klienta. Dokładne wytyczne dotyczące wzoru klient powinien przesłać najpóźniej na trzy dni przed terminem sesji.
- Istnieje możliwość zlecenia wykonania wzoru autorskiego, tzn. zgodnie z pomysłem tatuażysty.
- Prace innych artystów nie są kopiowane.
- Projekt tatuażu jest wysyłany klientowi 1 dzień przed umówionym terminem sesji najpóźniej do godziny 15:00.
- Ewentualne poprawki lub korekty do wzoru wykonywane są w obecności klienta przed rozpoczęciem sesji.
- Wykonany w studio projekt jest pracą autorską i stanowi własność jego twórcy, w związku z tym nie może być wykorzystywany bez pisemnej zgody autora.
Warunki realizacji tatuażu:
- Sesja tatuażu rozpoczyna się od przygotowania skóry klienta, dobrania rozmiaru odbitki oraz wyznaczenia jej właściwej lokalizacji na ciele.
- Podczas 3-4 godzinnej sesji przewidziane są 1-2 przerwy ok. 10 minutowe.
- Podczas tatuowania udostępniam zewnętrzne środki kojące i łagodzące ból w postaci okładów. Obowiązuje zakaz używania własnych leków i środków znieczulających lub odurzających zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonany tatuaż może nieznacznie odbiegać od ostatecznego projektu. Różnice mogą wynikać z indywidualnych reakcji i predyspozycji skóry oraz z ręcznego charakteru pracy.
- Klient ma obowiązek rozliczyć się za tatuaż podczas pierwszej sesji.
- Przerwanie sesji ze względu na brak czasu/nie wytrzymanie bólu itp. wiąże się z zapłatą ustalonej wcześniej kwoty w całości. Kolejne spotkania realizowane w celu dokończenia tatuażu są dodatkowo płatne. Cena za każde kolejne spotkanie wynosi od 200 zł.
- Poprawki tatuażu wynikające z konieczności dopracowania wzoru są wykonywane do 3 miesięcy od zabiegu. Koszt poprawek wynosi od 100 do 200 zł i pokrywa koszty użytych materiałów. Poprawki wynikające z niewłaściwego dbania o tatuaż są wyceniane indywidualnie.
WPŁATA ZADATKU JEST RÓWNOZNACZNA Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU STUDIA.
regulamin został zaktualizowany ostatni raz dnia 29.04..2024
Zapoznaj się również z naszą polityką prywatności.