Regulamin studia

REGULAMIN STUDIA

DLA KLIENTÓW ZAMAWIAJĄCYCH TATUAŻ

Warunki współpracy:

  1. Tatuaże wykonujemy wyłącznie osobom pełnoletnim.
  2. Nie wykonujemy tatuaży osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków lub środków odurzających.
  3. W trakcie tatuowania obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu/środków odurzających oraz palenie tytoniu.
  4. Tatuaż wykonujemy wyłącznie po uzupełnieniu przez klienta formularza oraz zgody na wykonanie tatuażu. Formularz oraz zgodę klient otrzymuje bezpośrednio przed zabiegiem.
  5. Zapewniamy sterylność oraz profesjonalne akcesoria wysokiej jakości.
  6. Sesja tatuowania jednorazowo trwa od 3 do 4 godzin (wraz z przerwami i przygotowaniami). 
  7. Klient otrzymuje informację na temat gojenia i pielęgnacji tatuażu w postaci pisemnej instrukcji.

Warunki rezerwacji:

  1. Na sesję klient może umówić się osobiście lub internetowo.
  2. Podczas rezerwacji klient otrzymuje orientacyjną wycenę tatuażu wraz z przewidywaną ilością sesji.
  3. Tatuaż wyceniamy na podstawie projektu oraz jego powierzchni.
  4. Termin rezerwujemy po przyjęciu zadatku w wysokości od 200 zł. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
  5. Zadatek można wpłacić osobiście lub przelewem.
  6. Przy płatności zadatku gotówką klient otrzymuje potwierdzenie wpłaty.
  7. Klient ma prawo do zmiany terminu sesji tylko raz, najpóźniej 7 dni przed sesją, z uwzględnieniem dostępnych terminów.
  8. W przypadku nieobecności klienta w umówionym terminie lub powiadomienie o nieobecności w czasie krótszym niż 7 dni przed umówioną sesją, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  9. W szczególnych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odwołania umówionej sesji i zaproponowania innego terminu. 

Warunki realizacji projektu:

  1. Do każdego zamówionego tatuażu wykonywany jest jeden projekt w różnych rozmiarach. 
  2. Projekty tatuażu wykonywane są na podstawie wyraźnych oczekiwań klienta. Dokładne wytyczne dotyczące wzoru klient powinien przesłać najpóźniej na trzy dni przed terminem sesji. 
  3. Istnieje możliwość zlecenia wykonania wzoru autorskiego, tzn. zgodnie z pomysłem tatuażysty.
  4. Prace innych artystów nie są kopiowane.
  5. Projekt tatuażu jest wysyłany klientowi 1 dzień przed umówionym terminem sesji najpóźniej do godziny 15:00. 
  6. Ewentualne poprawki lub korekty do wzoru wykonywane są w obecności klienta przed rozpoczęciem sesji.
  7. Wykonany w studio projekt jest pracą autorską i stanowi własność jego twórcy, w związku z tym nie może być wykorzystywany bez pisemnej zgody autora. 

Warunki realizacji tatuażu:

  1. Sesja tatuażu rozpoczyna się od przygotowania skóry klienta, dobrania rozmiaru odbitki oraz wyznaczenia jej właściwej lokalizacji na ciele. 
  2. Podczas 3-4 godzinnej sesji przewidziane są 1-2 przerwy ok. 10 minutowe. 
  3. Podczas tatuowania udostępniam zewnętrzne środki kojące i łagodzące ból w postaci okładów. Obowiązuje zakaz używania własnych leków i środków znieczulających lub odurzających zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Wykonany tatuaż może nieznacznie odbiegać od ostatecznego projektu. Różnice mogą wynikać z indywidualnych reakcji i predyspozycji skóry oraz z ręcznego charakteru pracy.
  5. Klient ma obowiązek rozliczyć się za tatuaż podczas pierwszej sesji. 
  6. Przerwanie sesji ze względu na brak czasu/nie wytrzymanie bólu itp. wiąże się z zapłatą ustalonej wcześniej kwoty w całości. Kolejne spotkania realizowane w celu dokończenia tatuażu są dodatkowo płatne. Cena za każde kolejne spotkanie wynosi od 200 zł.
  7. Poprawki tatuażu wynikające z konieczności dopracowania wzoru są wykonywane do 3 miesięcy od zabiegu. Koszt poprawek wynosi od 100 do 200 zł i pokrywa koszty użytych materiałów. Poprawki wynikające z niewłaściwego dbania o tatuaż są wyceniane indywidualnie.

WPŁATA ZADATKU JEST RÓWNOZNACZNA Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU STUDIA.

regulamin został zaktualizowany ostatni raz dnia 29.04..2024

Zapoznaj się również z naszą polityką prywatności. 

Top