Regulamin studia

REGULAMIN STUDIA

DLA KLIENTÓW ZAMAWIAJĄCYCH TATUAŻ

Warunki współpracy:

  1. Tatuaże wykonuję wyłącznie osobom pełnoletnim.
  2. Nie wykonuję tatuaży osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków lub środków odurzających.
  3. Tatuaż wykonuję wyłącznie po uzupełnieniu przez klienta formularza oraz zgody na wykonanie tatuażu. 
  4. Sesja tatuowania jednorazowo trwa do 5 godzin (wraz z przerwami i przygotowaniami). 
  5. Klient otrzymuje informację na temat gojenia i pielęgnacji tatuażu w postaci pisemnej instrukcji.

Warunki rezerwacji:

  1. Na sesję klient może umówić się osobiście lub internetowo.
  2. Termin rezerwuję po przyjęciu zadatku w wysokości od 200 zł. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
  3. Zadatek można wpłacić przelewem.
  4. Klient ma prawo do zmiany terminu sesji tylko raz, najpóźniej 3 dni przed sesją, z uwzględnieniem dostępnych terminów.
  5. W przypadku nieobecności klienta w umówionym terminie lub powiadomienie o nieobecności w czasie krótszym niż 3 dni przed umówioną sesją, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  6. W szczególnych sytuacjach zastrzegam sobie prawo do odwołania umówionej sesji i zaproponowania innego terminu. 

Warunki realizacji projektu:  

  1. Tatuaże wykonuję na podstawie wzorów autorskich. Aktualnie dostępne wzory publikuję na profilach społecznościowych studia.
  2. Nie wykonuję kopii prac innych artystów.
  3. Projekt tatuażu, opracowany na zamówienie, wysyłam klientowi najpóźniej 1 dzień przed umówionym terminem sesji do godziny 15:00. 
  4. Ewentualne poprawki lub korekty do wzoru wykonywane są w obecności klienta przed rozpoczęciem sesji.
  5. Wykonany w studio projekt jest pracą autorską i stanowi własność jego twórcy, w związku z tym nie może być wykorzystywany bez pisemnej zgody autora. 

Warunki realizacji tatuażu:

  1. Sesja tatuażu trwa jednorazowo do 5 godzin. Podczas sesji przewidziane są 2 przerwy ok. 15 minutowe. 
  2. Istnieje możliwość zastosowania znieczulenia zewnętrznego. Zastosowanie znieczulenia należy skonsultować z lekarzem.  Znieczulenie zewnętrzne dostarcza klient. Obowiązuje zakaz używania leków lub środków odurzających innych niż z przepisu lekarza, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Wykonany tatuaż może nieznacznie odbiegać od ostatecznego projektu. Różnice mogą wynikać z indywidualnych reakcji i predyspozycji skóry oraz z ręcznego charakteru pracy.
  4. Klient ma obowiązek rozliczyć się za zrealizowany tatuaż przed zakończeniem sesji. 
  5. Przerwanie sesji spowoduje zmianę wyceny tatuażu oraz ewentualną zmianę ustaleń, które dotyczą kolejnych zaplanowanych sesji.
  6. Poprawki tatuażu wynikające z konieczności dopracowania wzoru są wykonywane do 3 miesięcy od zabiegu. Koszt poprawek wynosi od 100 zł. Poprawki wynikające z niewłaściwego dbania o tatuaż są wyceniane indywidualnie.

 

WPŁATA ZADATKU JEST RÓWNOZNACZNA Z AKCEPTACJĄ REGULAMINU STUDIA.

regulamin został zaktualizowany dnia 4.09.2025

Zapoznaj się również z naszą polityką prywatności. 

Top